Bouwjaren
- 1948 Porsche 356
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 Porsche 356
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 Porsche 356
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 Porsche 356
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 Porsche 356
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 Porsche 356
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 Porsche 356
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 Porsche 356
- 1957 Porsche 356
- 1958 Porsche 356
- 1959 Porsche 356
- 1960 Porsche 356
- 1962 Porsche 356
- 1963 Porsche 356
- 1964 Porsche 356
- 1964 Porsche 911
1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
Porsche 356 zostało po raz pierwszy wprowadzone z 50 ręcznie wykonanymi, aluminiowymi jednostkami w latach 1948-1949. W 1950 roku Porsche 356 zostało udostępnione publicznie. W ciągu następnych 15 lat niemiecki producent samochodów zobaczy ponad 76000 modeli zjeżdżających z hali produkcyjnej. Początkowo dostępne jako Coupe i Cabriolet, modele Cabriolet były popularne ze względu na ich atrakcyjny wygląd na świeżym powietrzu. Jeśli myślisz o zakupie Porsche 1953 Pre-A Cabriolet z 356 r., Zespół ER Classics może pomóc w znalezieniu odpowiedniego modelu.
Chcesz kupić Classic Porsche?
Jedną z najlepszych wskazówek, które ER Classics może zaoferować w 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet, jest skupienie się najpierw na kondycji ciała, a drugim na mechanice. Ogólnie rzecz biorąc, mechanika tych Porsche przetrwała próbę czasu i nie jest zbyt trudna do pracy. Z drugiej strony, rdza może być winna. Pewne obszary rdzy są łatwiejsze do ustalenia niż inne; panele nadwozia są bardzo trudne. Ważne jest, aby wspomnieć, że jeśli patrzysz na w pełni odrestaurowany samochód, koniecznie sprawdź oznaki naprawy rdzy i poproś o dokumentację.