Bouwjaren
- 1948 Porsche 356
- 1948 Porsche 356 Pre-A
- 1948 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1948 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1949 Porsche 356
- 1949 Porsche 356 Pre-A
- 1949 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1949 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1950 Porsche 356
- 1950 Porsche 356 Pre-A
- 1950 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1950 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1951 Porsche 356
- 1951 Porsche 356 Pre-A
- 1951 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1951 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1952 Porsche 356
- 1952 Porsche 356 Pre-A
- 1952 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1952 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1953 Porsche 356
- 1953 Porsche 356 Pre-A
- 1953 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1953 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1954 Porsche 356
- 1954 Porsche 356 Pre-A
- 1954 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1954 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1955 Porsche 356 Pre-A
- 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
- 1955 Porsche 356 Pre-A Coupe
- 1956 Porsche 356
- 1957 Porsche 356
- 1958 Porsche 356
- 1959 Porsche 356
- 1960 Porsche 356
- 1962 Porsche 356
- 1963 Porsche 356
- 1964 Porsche 356
- 1964 Porsche 911
1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet
Porsche 1955 Pre-A Cabriolet z 356 roku zjechało z hali produkcyjnej około 270 egzemplarzy. Istnieje bardzo niewiele sposobów na odróżnienie Porsche 1955 Pre-A z 356 r. Od Porsche 356A. Jednym ze sposobów jest nowy typ uchwytu kaptura, który pojawił się w 1955 roku. Był to większy i znacznie dłuższy uchwyt. Chociaż byłby również używany w modelach Porsche 356A, jeśli znajdziesz przykład nadwozia w stylu Pre-A z uchwytem maski w stylu Porsche 356A, najprawdopodobniej patrzysz na model Porsche 1955 z 356 roku. Zawsze zaleca się uwierzytelnienie każdego samochodu, który poważnie rozważasz zakup. Wielu sprzedawców dba o to i przed sprzedażą prosi o certyfikat autentyczności Porsche. Jeśli samochód, na który patrzysz, nie posiada tego certyfikatu, nie bój się o niego poprosić.
Chcesz kupić Classic Porsche?
Innym problemem przy zakupie Porsche 1955 Pre-A Cabriolet z 356 roku powinna być rdza. Najprawdopodobniej, jeśli nie patrzysz na w pełni odrestaurowany samochód Porsche, większość modeli 356 będzie do pewnego stopnia uszkodzona przez rdzę. Powinieneś skupić się na znalezieniu w swoim budżecie przykładu, który ma najmniejszą ilość rdzy i uszkodzeń. Koszty renowacji mogą być dość wysokie. Ponadto, jeśli interesuje Cię kabriolet, koniecznie sprawdź składany dach. Chociaż materiał niekoniecznie jest głównym problemem, powinieneś poszukać przykładu, który ma prawidłowo działającą górę. To tylko kilka wskazówek, które ER Classics zebrały dla 1955 Porsche 356 Pre-A Cabriolet. Jeśli myślisz o zakupie Porsche 1955 Pre-A Cabriolet z 356 r., ER Classics z przyjemnością z Tobą porozmawia i zapozna Cię z ich asortymentem.