
Bouwjaren
- 1948 Jaguar XK120
- 1948 Jaguar XK120 Roadster
- 1949 Jaguar XK120
- 1949 Jaguar XK120 Roadster
- 1950 Jaguar XK120
- 1950 Jaguar XK120 Roadster
- 1951 Jaguar XK120
- 1951 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1951 Jaguar XK120 Roadster
- 1952 Jaguar XK120
- 1952 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1952 Jaguar XK120 Roadster
- 1953 Jaguar XK120
- 1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1953 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK120
- 1954 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK120 Roadster
- 1954 Jaguar XK140
- 1954 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1954 Jaguar XK140 Roadster
- 1955 Jaguar XK140
- 1955 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1955 Jaguar XK140 Roadster
- 1956 Jaguar XK140
- 1956 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1956 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK140
- 1957 Jaguar XK140 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Fixed Head Coupe
- 1957 Jaguar XK140 Roadster
- 1957 Jaguar XK150
- 1957 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1957 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150
- 1958 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1958 Jaguar XK150 Roadster
- 1959 Jaguar XK150
- 1959 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1959 Jaguar XK150 Roadster
- 1960 Jaguar XK150
- 1960 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1960 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar E Type
- 1961 Jaguar XK150
- 1961 Jaguar XK150 Drophead Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Fixed Head Coupe
- 1961 Jaguar XK150 Roadster
- 1961 Jaguar XKE
- 1962 Jaguar E Type
- 1962 Jaguar XKE
- 1963 Jaguar E Type
- 1963 Jaguar XKE
- 1964 Jaguar E Type
- 1964 Jaguar XKE
- 1965 Jaguar E Type
- 1965 Jaguar XKE
1953 Jaguar XK120 Fixed Head Coupe
Jaguar XK120, produkowany od 1948 do 1954, był pierwszym sportowym samochodem Jaguara od czasu wydania wersji SS100 przed wojną. Po raz pierwszy wydany jako Roadster, a następnie jako DHC od 1953 i zamknięty, lub FHC od 1951, Jaguar XK120 oferował niedrogi i mocny samochód. Być może najbardziej niewystarczająco reprezentowanym modelem w składzie XK120 jest FHC. Xuanx XK1953 Fixed Head Coupe ma naprawdę wyraźny styl, który jest prawie niemożliwy do skopiowania. Nie tylko otwarty fotelik 120 z dołączonym twardym dachem, FHC został skrupulatnie zaprojektowany, aby zwracać uwagę.
Chcesz kupić klasycznego Jaguara?
Jeśli zastanawiasz się nad zakupem Xagusia Jaguar XK1953 Fixed Head Coupe, oto kilka wskazówek od profesjonalistów z ER Classics. Po pierwsze, rdza jest wyraźnie wrogiem tych klasycznych samochodów. Naprawianie problemów z panelem nadwozia podczas projektu przywracania nie jest przeznaczone dla konserwatora amatorów. Ważne jest, aby znaleźć samochód z solidną ramą i nadwoziem; jednak rdza ramy nie wydaje się być tak poważnym problemem, jak rdza ciała w tych pojazdach. Systemy elektryczne Lucas są również ważnym elementem, który należy sprawdzić przed zakupem jakiegokolwiek Jaguara XK120.