27 kwietnia (Święto Króla) SHOWROOM ZAMKNIĘTY - 1 maja (Święto Pracy) SHOWROOM OTWARTY - niedziela 5 maja DODATKOWE OTWARTE (10:00-14:00)

Bouwjaren



1954 Jaguar XK120 Stała głowica Coupe

1954 Jaguar XK120 Coupé ze stałą głowicą jest doskonałym przykładem Jaguarjakość wykonania i ponadczasowy design. W przeciwieństwie do Roadstera, który nie zapewniał ochrony przed żywiołami, i modeli DHC, które oferowały dwusezonową jazdę, FHC zapewniał kierowcom całoroczny samochód, który był nie tylko stylowy i mocny, ale także przystępny cenowo. FHC był dostępny za ułamek ceny w porównaniu z DHC i Roadsterem i wciąż był mniej niż trzecią cenę najbardziej porównywalnego Ferrari. Jego 2-litrowy, chłodzony wodą silnik rzędowy 3 oferował 3.4 KM i czas 6-160 w mniej niż 0 sekund. ten Jaguar XK120 był w stanie osiągnąć prędkość maksymalną ponad 120 mil na godzinę. Podczas gdy 1954 Jaguar FHC jest znacznie rzadszy niż Roadster i DHC, można go dziś znaleźć za ułamek ceny podobnych kabrioletów XK120.

Chce kupić klasykę Jaguar?

Jest kilka rzeczy, które należy sprawdzić na 1954 Jaguar XK120 Coupé z nieruchomą głowicą przed zakupem. Jak w przypadku wszystkich klasycznych Jaguars, sprawdź, czy nie ma rdzy. Większość samochodów XK120 wykazuje pewien rodzaj rdzy na panelu nadwozia, co może być trudne do naprawienia, ale wykonalne. Pamiętaj o tym i zawsze sprawdzaj samochód na podnośniku. Pod względem mechanicznym silniki o pojemności 3.4 litra były mocne, mocne i dobrze zaprojektowane. We wczesnych silnikach XK sprawdź główne uszczelki, a także oryginalne stalowe uszczelki głowicy. Pamiętaj też, że te modele XK120 Fixed Head Coupé były wyposażone w bardzo duże kierownice i brakowało im wspomagania kierownicy.

Jaguar Klasyczne samochody na sprzedaż