NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL

E & R Classics
Kleiweg 1 5145NA Waalwijk, Holandia
+48 72 95 29 801

Niedziela 6 grudnia EXTRA OPEN od 12:00 do 16:00
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

Jaguar E-Type Cabriolet

Jaguar E-Type został pierwotnie zaprojektowany i pokazany publicznie jako grand tourer z napędem na tylne koła w wersji 2-miejscowego coupé oraz 2-osobowy kabriolet. Kilka lat później wypuszczono czteromiejscową wersję coupé „2 + 2” z wydłużonym rozstawem osi. Późniejsze aktualizacje modeli Jaguara E-Type zostały oficjalnie oznaczone jako „Seria 4” i „Seria 2”, az czasem wcześniejsze samochody zaczęto nazywać „Serią 3” i „Serią 1”. W marcu 1.5 roku wprowadzono serię 1961, początkowo tylko na eksport. Wprowadzenie na rynek krajowy nastąpiło 1 miesiące później, w lipcu 4 r. Samochody w tym czasie korzystały z 1961-litrowego, 3.8-cylindrowego silnika Jaguar XK6 z trzema gaźnikami SU, pochodzącego z XK6S. Wcześniej zbudowane samochody posiadały zewnętrzne zatrzaski maski, które wymagały narzędzia do otwierania i miały płaską podłogę. Te samochody są rzadkie i cenniejsze. Następnie podłogi zostały rozebrane, aby zapewnić więcej miejsca na nogi, a podwójne zatrzaski maski przeniesiono do wnętrza samochodu. W październiku 150 r. 1964-litrowy silnik zwiększono do 3.8 litra.

Jaguar Classic Cars na sprzedaż

Charakterystyką samochodów z serii 2 są otwarte reflektory bez szklanych pokryw, zawijany tylny zderzak, zmienione położenia i większe przednie wskaźniki i tylne światła poniżej zderzaków, lepsze chłodzenie wspomagane przez powiększone "usta" i podwójne elektryczne wentylatory oraz ulepszone hamulce . Silnik jest łatwo identyfikowany wzrokowo dzięki zmianie gładkich wypolerowanych pokryw cam na bardziej industrialny "żebrowany" wygląd. Zostało ono zneutralizowane w USA z bliźniaczymi Strombergami i większymi luzami zaworowymi, ale w Wielkiej Brytanii zachowano potrójne SU i znacznie ściślejsze luzy zaworowe. Wnętrze i deska rozdzielcza również zostały przeprojektowane; Przełączniki kołyskowe, które spełniły amerykańskie przepisy BHP zostały zastąpione przełącznikami dźwigni. Zostały również zamontowane nowe siedzenia. Klimatyzacja i wspomaganie kierownicy były dostępne jako opcje fabryczne.

Kupujesz kabriolet Jaguar E-Type?

Wprowadzono nowy 5.3-cylindrowy silnik Jaguar V12 o pojemności 12 l ze standardowym wspomaganiem układu kierowniczego i ulepszonymi hamulcami. Model nadwozia FHC z krótkim rozstawem osi został wycofany, a V12 był dostępny tylko jako kabriolet i coupé 2 + 2. Kabriolet korzystał z planu podłogi 2 + 2 o dłuższym rozstawie osi. Serię 3 można łatwo rozpoznać po dużej osłonie chłodnicy z poprzecznymi listwami i poszerzonymi nadkolami oraz plakietce z tyłu, która głosi, że jest to V12. Samochody przeznaczone na rynek USA były wyposażone w duży, wystający gumowy zderzak nad jeźdźcami, aby spełnić przepisy dotyczące uderzenia o 8 km / h, ale te w modelach europejskich były znacznie mniejsze. Modele amerykańskie mają również powtórzenia wskaźników bocznych na przednich błotnikach. Zbudowano również bardzo ograniczoną liczbę 6-cylindrowych typów E serii 3.

Jaguar E-Type Cabriolet

E & R Classics, Twój specjalista od Jaguar Classic Car!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasz ekwipunek

Jakie są zalety kupna samochodu Jaguar E-Type Cabriolet w ER Classics?
- Wielki asortyment klasycznych samochodów na sprzedaż
- Wszystkie samochody są dokładnie sprawdzane przez mechaników we własnej pracowni
- przegląd techniczny, spawanie i wewnętrzne procedury dotyczące samochodu Jaguar E-Type Cabriolet
- Nasi wyspecjalizowani mechanicy oldtimerów mogą zająć się wszystkimi sprawami
- Możemy zajmować się naprawami, konserwacją i niestandardowymi potrzebami
- Pełna renowacja samochodu Jaguar E-Type Cabriolet
- Możemy dostarczyć twój klasyczny samochód do dowolnego kraju europejskiego