29 marca (Wielki Piątek) SHOWROOM OTWARTY - 31 marca i 1 kwietnia (Wielkanoc) SHOWROOM NIECZYNNY - niedziela 7 kwietnia EXTRA OTWARTE 10:00-14:00
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

Porsche 914

Klasyczne Porsche 914

Pod koniec lat 1960. zarówno Porsche, jak i Volkswagen były gotowe na nowe modele; Porsche szukało zamiennika dla swojego podstawowego 912, a Volkswagen chciał nowego sportowego coupe, aby zastąpić Karmann Ghia. W tym czasie rozwój samochodów Volkswagen był w dużej mierze produkowany przez Porsche. Ferdinand Piëch, odpowiedzialny za badania i rozwój w Porsche, był ostatecznie odpowiedzialny za projekt 914. Początkowo plan zakładał sprzedaż samochodu z płaskim 4-cylindrowym silnikiem, takim jak Volkswagen, iz płaskim 6-cylindrowym silnikiem, takim jak Porsche, ale Porsche zdecydowało podczas prac rozwojowych, że utrzymanie tego samego nadwozia i Porsche byłoby ryzykowne. i przekonał Volkswagena do sprzedaży obu wersji jako Porsche w Ameryce Północnej.

Pierwszy prototyp 914 został zaprezentowany 1 marca 1968 roku. Sytuacja jednak się skomplikowała po śmierci prezesa Volkswagena Heinza Nordhoffa 12 kwietnia 1968 roku. Jego następca, Kurt Lotz, nie był związany z dynastią Porsche, w wyniku umowa pomiędzy VW i Porsche została anulowana. W opinii Lotza Volkswagen miał wszelkie prawa do modelu i bez wahania podzielił się nim z Porsche, o ile nie podzieliliby się jego kosztami. Z powodu tej decyzji koncepcja cen i marketingu 914 zawiodła jeszcze przed rozpoczęciem produkcji seryjnej. W rezultacie cena podwozia znacznie wzrosła, a 914/6 kosztował prawie tyle samo, co 911T. 914/6 nie sprzedawało się zbyt dobrze, podczas gdy znacznie tańszy 914/4 stał się bestsellerem Porsche podczas jego serii.

Wersje VW pierwotnie miały 80-konny silnik o pojemności 1.7 litra z wtryskiem paliwa, oparty na chłodzonym powietrzem silniku Volkswagena. Wariant Porsche 914/6 miał gaźnikowy, sześciocylindrowy silnik 110L o mocy 2.0 KM z 1969T z 911 roku. Samochody 4-cylindrowe były sprzedawane jako Volkswagen-Porsches przez europejskich dealerów VW. Słabe wyniki sprzedaży i rosnące koszty zmusiły do ​​zaprzestania produkcji wariantu 914/6 w 1972 roku, po wyprodukowaniu 3,351 sztuk. W 100 r. zastąpiono go wariantem napędzanym nową 2.0-konną wersją silnika 4 l z wtryskiem paliwa. W 1973 r. silnik 1974 l zastąpiono silnikiem 1.7 l o mocy 85 KM, a nowy Bosch L-Jetronic system wtrysku został dodany do amerykańskich samochodów. Produkcja 1.8 zakończyła się w 914 roku. Płaski czterocylindrowy silnik o pojemności 1976 l był nadal używany w 2.0E, który był uważany za model podstawowy do czasu wprowadzenia 912. 924 zostało Importowanym Samochodem Roku Motor Trend w 914 roku. 1970/914 GT wygrało klasę GTS i zajął szóste miejsce w 6-godzinnym wyścigu Le Mans w 24 roku.

Kup klasyczne Porsche 914 w E&R Classics

Znalezienie odpowiedniego dla siebie Porsche to priorytet numer jeden. Poszukiwanie wymarzonego samochodu często zaczyna się online. ERClassics zrobił wszystko, co w jego mocy, aby dać ci wyobrażenie o samochodach, więc każdy samochód na naszej własnej stronie jest dostarczany z fotoreportażem, zdjęciami 360 stopni, filmem i informacjami na temat samochodu. Czy wolisz oglądać samochód fizycznie? Następnie możesz odwiedzić nasz salon w Waalwijk w Holandii. Sprawdź na naszej stronie godziny otwarcia.

Kup klasyczne Porsche 914

Wysokiej jakości klasyczne samochody Porsche 914 w E&R Classics

Wszystkie oferowane przez nas klasyczne samochody, w tym Porsche 914, są porównywane z listą 125 punktów. Oceny tej dokonuje jeden z naszych własnych techników. Dostarczenie klasycznych samochodów w idealnym stanie ma dla ERClassics ogromne znaczenie. Oferowane przez nas samochody klasyczne są więc wysokiej jakości. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat konserwacji klasycznego samochodu lub zastanawiasz się, czym zajmują się mechanicy w warsztatach samochodów klasycznych, kliknij tutaj.

Wymień lub sprzedaj swój klasyczny samochód Porsche 914

W ER Classics możesz oczywiście kupić Porsche 914, ale oferujemy również opcję sprzedaży obecnego klasycznego samochodu lub jego wymiany. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat sprzedaży lub handlu klasycznym samochodem, skontaktuj się z jednym z naszych eksperci od klasycznych samochodów. Oczywiście możesz również odwiedzić nasz salon wystawowy, aby omówić możliwości.

Sprzedać lub wymienić Porsche 914 ?

Konserwacja klasycznego samochodu

Oczywiście każdy samochód wymaga konserwacji, a czasem zdarza się, że trzeba coś naprawić. Nie inaczej jest w przypadku klasycznego samochodu. Ponieważ lubisz utrzymywać swój klasyczny samochód w doskonałym stanie, dobry garaż jest ważny. Każdy warsztat może zapewnić Ci konserwację, ale czasami potrzebujesz tylko tej dodatkowej specjalizacji, wtedy możesz zabrać swój klasyczny samochód do klasycznego warsztatu samochodowego, gdzie koncentruje się na 1 marce lub typie klasycznego samochodu. Mechanicy często pracują z tymi samymi klasycznymi samochodami i tym samym specjalizują się w konserwacji lub naprawach tych konkretnych klasycznych samochodów.

ER Classics ma dla Ciebie odpowiednie klasyczne Porsche 914!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasze zapasy

Jakie są zalety zakupu klasycznego Porsche 914 od ER Classics?

-Szeroka gama klasyków Porsche na sprzedaż
- Wszystkie samochody klasyczne zostały dokładnie sprawdzone przez nasz własny warsztat
- Własny warsztat z 20 mechanikami
- Rejestracja i inspekcje
-Transport na cały świat do drzwi
- Wysoka jakość i serwis
- Opcje wymiany
- Klienci oceniają nas na 8.9

Numer 1 w Europie dealera klasycznych samochodów online

Jeśli szukasz pięknego nowego Porsche 914, pomoże Ci jeden z naszych ekspertów od klasycznych samochodów. ERclassics specjalizuje się w kupnie i sprzedaży klasycznych samochodów od 2008 roku i słusznie może nazywać się internetowym dealerem klasycznych samochodów numer 1 w Europie.