29 marca (Wielki Piątek) SHOWROOM OTWARTY - 31 marca i 1 kwietnia (Wielkanoc) SHOWROOM NIECZYNNY - niedziela 7 kwietnia EXTRA OTWARTE 10:00-14:00
Idź do ekwipunku Sprzedaj mój samochód

Porsche 911 (1984 - 1989)

Mając pewną przyszłość dla serii Porsche 911, w 1983 r. wprowadzono na rynek następcę udanej serii SC. Był to rok modelowy 1984 911 3.2 Carrera, odrodzenie nazwy Carrera po raz pierwszy od 1975 roku. 911 3.2 Carrera było ostatnią iteracją oryginalnej serii 911, wszystkie kolejne modele miały nową stylizację nadwozia z nowymi hamulcami, elektroniką i techniki zawieszenia. Zastosowano wyżej umieszczony silnik z płaskim sześciocylindrowym cylindrem o pojemności 3.2 litra. Nowa objętość 3164 cm95 została osiągnięta przy otworze 1978 mm (z poprzedniego modelu SC) w połączeniu z 3.3 mm skokiem wału korbowego Turbo 74.4 z 915 roku. Przekładnia 3 została przeniesiona z serii SC przez pierwsze 1987 lata modelowe. Wprowadzono nowy kolektor dolotowy i układ wydechowy. W 5 Carrera otrzymała nową 50-biegową skrzynię biegów Getrag, model GXNUMX. Ta nieco cięższa wersja miała sprzęgło sterowane hydraulicznie.

Moc silnika została zwiększona do 207 KM przy 5900 obr./min dla samochodów dostarczanych w USA i 231 KM przy 5900 obr./min na większości innych rynków. Ta wersja 911 przyspiesza od 0 do 97 km/hw 5.4 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 240 km/h. Hamulce tarczowe zostały powiększone i ulepszone, na silniku zamontowano napinacze łańcucha zasilane olejem. Poprawiono pracę silnika i jego niezawodność dzięki unowocześnieniu komponentów sterowania paliwem i zapłonem do modelu L-Jetronic z systemem Bosch Motronics 2 Digital Engine Electronics.

Przez cały rok Carrera dostępne były trzy modele podstawowe; coupe, targa i kabriolet. Bardzo skromne zmiany kosmetyczne zostały wprowadzone przez cały okres eksploatacji Carrery, w tym przeprojektowaną deskę rozdzielczą z większymi kanałami klimatyzacji, która pojawiła się w 1986 roku. Carrera Club Sport z 1987 roku (wyprodukowano 340) to kolekcjonerska 911, wyposażona w projektowany silnik z wyższym limitem obrotów. Elektryczne szyby, elektryczne fotele i radio zostały usunięte, aby zaoszczędzić 50 kg wagi. 911 Speedster, wersja Cabriolet z niskim dachem, była produkowana w ograniczonych ilościach od stycznia 1989 do lipca 1989 roku jako samochód zarówno wąski, jak i Turbo. Jesienią 1989 roku 911 przeszło wielką ewolucję wraz z wprowadzeniem Porsche 964.

Kup klasyczne Porsche 911 w E&R Classics

Znalezienie odpowiedniego dla siebie Porsche to priorytet numer jeden. Poszukiwanie wymarzonego samochodu często zaczyna się online. Dlatego ERClasics zrobiło wszystko, co w jego mocy, aby dać Ci jak najpełniejszy obraz samochodów. na przykład do każdego samochodu na naszej stronie internetowej dołączony jest fotoreportaż, zdjęcia 360 stopni i film. Ponadto dla każdego samochodu dostępne są również podstawowe informacje. Czy wolisz oglądać samochód fizycznie? Następnie możesz odwiedzić nasz salon w Waalwijk w Holandii. Sprawdź na naszej stronie godziny otwarcia.

Kup klasyczne Porsche 911

Wysokiej jakości klasyczne samochody Porsche 911 w E&R Classics

Wszystkie oferowane przez nas klasyczne samochody, w tym Porsche 911, są porównywane z listą 125 punktów. Oceny tej dokonuje jeden z naszych własnych techników. Dostarczenie klasycznych samochodów w idealnym stanie ma dla ERClassics ogromne znaczenie. Oferowane przez nas samochody klasyczne są więc wysokiej jakości. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat konserwacji klasycznego samochodu lub zastanawiasz się, czym zajmują się mechanicy w warsztatach samochodów klasycznych, kliknij tutaj.

Wymień lub sprzedaj swój klasyczny samochód Porsche 911

W ER Classics możesz oczywiście kupić Porsche 911, ale oferujemy również opcję sprzedaży obecnego klasycznego samochodu lub jego wymiany. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat sprzedaży lub handlu klasycznym samochodem, skontaktuj się z jednym z naszych eksperci od klasycznych samochodów. Oczywiście możesz również odwiedzić nasz salon wystawowy, aby omówić możliwości.

Sprzedaj lub handluj Porsche 911?

Konserwacja klasycznego samochodu

Oczywiście każdy samochód wymaga konserwacji, a czasem zdarza się, że trzeba coś naprawić. Nie inaczej jest w przypadku klasycznego samochodu. Ponieważ lubisz utrzymywać swój klasyczny samochód w doskonałym stanie, dobry garaż jest ważny. Każdy warsztat może zapewnić Ci konserwację, ale czasami potrzebujesz tylko tej dodatkowej specjalizacji, wtedy możesz zabrać swój klasyczny samochód do klasycznego warsztatu samochodowego, gdzie koncentruje się na 1 marce lub typie klasycznego samochodu. Mechanicy często pracują z tymi samymi klasycznymi samochodami i tym samym specjalizują się w konserwacji lub naprawach tych konkretnych klasycznych samochodów.

ER Classics ma dla Ciebie odpowiednie klasyczne Porsche 911!

Kliknij tutaj, aby zobaczyć nasze zapasy

Jakie są zalety zakupu klasycznego Porsche 911 od ER Classics?

-Szeroka gama klasyków Porsche na sprzedaż
- Wszystkie samochody klasyczne zostały dokładnie sprawdzone przez nasz własny warsztat
- Własny warsztat z 20 mechanikami
- Rejestracja i inspekcje
-Transport na cały świat do drzwi
- Wysoka jakość i serwis
- Opcje wymiany
- Klienci oceniają nas na 8.9 

Numer 1 w Europie dealera klasycznych samochodów online

Jeśli szukasz pięknego nowego Porsche 911, pomoże Ci jeden z naszych ekspertów od klasycznych samochodów. ERclassics specjalizuje się w kupnie i sprzedaży klasycznych samochodów od 2008 roku i słusznie może nazywać się internetowym dealerem klasycznych samochodów numer 1 w Europie.